Hos Bo-we har vi udviklet et skræddersyet WordPress booking system, så du kan lade dine kunder booke og betale direkte på din hjemmeside – ganske enkelt og ligetil.
Bruger du også oceaner af tid på at sidde og oprette bookinger; ordrer og holde styr på dem alle sammen? Så har vi løsningen til dig. Vi har i samarbejde med en af vores kunder, nemlig en udlejningsvirksomhed på Sjælland, udviklet et bookingsystem. Her er det muligt for dine kunder selv at booke og betale direkte på din hjemmeside, men du kan også sagtens tage imod ordrer gennem telefon og oprette den for dem, inde i bagpanelet.
Med et booking system hos Bo-we, betaler du en engangsydelse, og efterfølgende er systemet dit – helt uden skjulte gebyrer.
Hos Bo-we arbejder vi til dagligt i systemet WordPress CMS. WordPress er et hjemmeside administrationssystem, hvor du som virksomhedsejer nemt og overskueligt kan administrere din hjemmesides indhold. Det er blandt verdens mest populæreste og anvendte system, hvor hver femte hjemmeside og webshop, du ser i dag er lavet i WordPress.
Ved hjælp af et ekstra modul til WordPress, kan du nemt lave en shop i WordPress. Der findes flere webshop moduler, du kan installere. Vi anbefaler modulet WooCommerce, der er meget fleksibelt og kan bruges til at sælge både fysiske og digitale produkter, samt abonnementer.
Vi hos Bo-we har lavet en kombination af shop-modulet WooCommerce med WordPress, og bygget videre på denne, så vi kunne skabe det perfekte WordPress booking system til dig.
Foruden bookingsystemet, har vi også udviklet en booking kalender, som et modul med et overblik over ordrer og tilhørende køresedler, hvis dette ønskes. På denne måde kan du nemt skabe et overblik over, hvilke produkter, der er booket, hvor længe, hvornår, hvem, der kommer og henter dem, eller om der ønskes levering.
Ovenfor ses der en kort illustration af vores booking kalender, hvor du har mulighed for at kategorisere dine produktkategorier efter farve, og ved blot et klik på den enkelt ordre kan du se, hvornår dit produkt er booket og af hvem. Klikker du på det download-ikonet kan du hente køresedlen ned for det pågældende produkt.
Hver enkelt køreseddel i WordPress booking systemet indeholder kun de vigtigste elementer, og disse vil vi kort beskrive nedenfor.
#Kundeinformation + Kontaktperson
Lig med, at hver enkelt køreseddel i dit booking system indeholder kundens navn og adresse og kontaktperson med telefonnummer. De vigtigste oplysninger, som du skal bruge.
#Produkter og tjekliste
Ved hvert produkt er det muligt at oprette en tjekliste, for eksempel hvis man lejer et produkt, og der skal en eller flere ting med dertil, hver evig eneste gang, så kan man notere det på det pågældende produkt. Derved vil systemet automatisk trække det med på køresedlen, så er du altid sikker på, at kunden får alt med, og at du ikke glemmer noget.
#Udleveret udstyr
Du har mulighed for at lave en specifik liste, som vil fremgå på alle køresedler med de ting, du ofte udleverer til kunden som ekstra ting, såsom nogen kabler eller andet. Herved kan du notere det på køresedlen og selvfølgelig huske at få eller tage det med retur, når produktet skal tilbage på lager igen.
#Noter eller andet
Det kan være produktet er blevet afhentet af kunden selv, eller måske leveret af en anden end dig. Derfor kan det være fornuftigt at have et felt, hvor du kan notere hvem, der har leveret det. Herudover er der lavet plads til leveringsinformation og afhentnings information, hvis kunden har nogle specielle ønsker, så du ikke glemmer det.
Du kan læse mere om WordPress CMS website og finde ud af, om det er noget for dig og din virksomhed.
På denne måde har vi skabt et lille system, der fungerer som WooCommerce calender booking, hvor du nemt og overskueligt kan modtage og oprette bookinger, samtidig med at du kan tage imod dine betalinger gennem WooCommerce.
Sidder du tilbage med tanken om, at der mangler en enkelt funktion, før at systemet ville være fuldendt for dig. Tøv endelig ikke med at tage fat på os, vi er altid klar til at udvikle videre på systemet.
I dag foretrækker flere og flere at kunne gå ind på internettet og finde sine ønskede produkter, og efterfølgende købe dem, – og sådan kan vi også se, det er med udlejningsprodukter.
Der er rigtig mange virksomheder, der stadig sidder og manuelt opretter alle deres ordrer hver evig eneste dag og selv holder styr på det, på deres egen måde.
Vi lever i en moderne tid, hvor vi hos Bo-we fik den rigtige opgave, hvor vi tænkte, at i samarbejde med virksomheden Letlej, der udlejer produkter til fester og andre arrangementer, kunne skabe et produkt, der vil kunne sælges til flere kunder efterfølgende, og dermed skabe værdi for de virksomheder. Med et WooCommerce calender booking system, får du altså et gennemtestet produkt, der har været på markedet i længere tid og som virker.
Derfor, hvorfor så ikke spare mange timers arbejde hver dag og få automatiseret din virksomhed endnu mere, end tidligere?
Foruden et fuldautomatisk booking system inklusiv booking kalender, har vi også integreret systemet med IEX, der er en platform, der forbinder webshop, regnskab, POS- eller lagersystemer med hinanden. For omkring 80 til 100 kr. om måneden tilbyder de automatisk bogføring. Det vil sige, at når du godkender den enkelte kundes ordrer, vil den automatisk blive bogført i dit valgte regnskabsprogram, – ved at du blot trykker på “Godkend ordre” i bagpanelet.
Tænker du, dette er løsningen til jeres virksomhed, er du/I altid velkommen til at tage fat på os. Så finder vi altid en løsning, der passer til jeres behov og ønsker.